ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

  • masa pelepasan:2024-06-19 15:50:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:426
  • Penerangan pantas:

    Zuwarah,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau

Kandungan artikel

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),ZuwarahStruktur pengubah jenis kering luar, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar,ZuwarahPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyak, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

ZuwarahBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Dalam kehidupan harian tertentu, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar,ZuwarahModel pengubah jenis kering scb10, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Syarikat pengubah minyak terjun


ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?



Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Perubah telinga pemeriksaan

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

queryAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Helaian PetikanDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi % yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

ZuwarahApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Pembuat pengubah jenis kering

TanumahMaklumat produk lain
  • ChengdePrice of 10 ton mobile boarding bridgeTrend industri

    ChengdePrice of 10 ton mobile boarding bridgeTrend industri

  • ChengdePemulihan semula ketinggian tinggi elektrikDasar harga perlindungan

    ChengdePemulihan semula ketinggian tinggi elektrikDasar harga perlindungan

  • JossPengubah pemulihan kuasaKeadaan industri semasa adalah baik dan terus berkembang

    JossPengubah pemulihan kuasaKeadaan industri semasa adalah baik dan terus berkembang

  • IlorinPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

    IlorinPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

  • OyoPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

    OyoPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

  • EnuguPengubah penuh minyak tertutupMemproses kesan aplikasi

    EnuguPengubah penuh minyak tertutupMemproses kesan aplikasi

  • AbeokutaPengubah penutup minyak 160KVNiat reka bentuk asal

    AbeokutaPengubah penutup minyak 160KVNiat reka bentuk asal

  • AbujaPengubah penutup minyak 20 kVDi mana saya bekerja

    AbujaPengubah penutup minyak 20 kVDi mana saya bekerja

  • segera:Peringatan: Maklumat ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran? memberi anda ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran? oleh syarikat kami, perkhidmatan ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?. ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZuwarahHarga pengubah kotak 1600Apakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!